Historische Jubileum Fotowedstrijd

6 april 2023 - 15 juli 2023

foto door Carlo de Meijer

Houdt u ook zo van fotograferen?

Pak dan uw camera en doe mee! Maak een mooie en bijzondere foto van historisch erfgoed in Maarssen, Tienhoven, Maarsseveen of Oud-Zuilen! Originaliteit en creativiteit worden beloond! Er is een categorie voor de jeugd tot 18 jaar en een categorie voor volwassenen. Wordt het een 17e-eeuwse buitenplaats, een bijzondere boerderij, een sierlijk hek of een oude fabriek? Of misschien iets heel anders? U mag kiezen! Meer inspiratie nodig? Kijk dan eens in ons jubileumboek “De Canon van Maarssen en omliggende kernen”.

Er is een categorie voor de jeugd tot 18 jaar en een categorie voor volwassenen.Tot 15 juli a.s. kunnen de foto’s worden ingestuurd. U kunt max. 3 foto’s insturen. Het moeten digitale foto’s te zijn, maar het cameratype maakt niet uit; ook foto’s vanaf uw mobiele telefoon of een drone mag u inzenden.

In de zomer gaat een deskundige jury onder leiding van Carlo de Meijer de foto’s beoordelen en in september maken we de winnaars bekend. De winnende foto’s worden tentoongesteld op verschillende locaties in Maarssen en omgeving.

Doe mee schrijf u in via: fotowedstrijd@historischekringmaarssen.nl

U krijgt dan van ons verdere informatie over de spelregels en andere praktische zaken!

Begin:
6 april 2023